Wat past bij jou?
Samenwerken met MoneyRebels kan op onderstaande manieren.
Let op! Wil je even overleggen wat past bij jouw doelgroep? Of ben je op zoek naar meer maatwerk. Plan dan even een gratis kennismakingsgesprek in.
Tools
Je bent op zoek naar een manier om met jouw doelgroep aan de slag te gaan met het thema ‘geld’, ‘financiële gezondheid/zelfredzaamheid’ en/of hen te inspireren om dat zelf te doen. Kijk dan zeker even naar onze tools, want die zijn afgestemd op de doelgroep per leeftijdscategorie en zijn makkelijk in te zetten.
Je kunt hierbij denken aan de MoneyRebels Kits (kinderen basisschoolleeftijd), How 2 Spend It (Young Professionals), Make your kid a MoneyRebel (families) of De Financiële Detox (18 jaar en ouder).
Je krijgt een complete toolkit waar je direct mee aan de slag kan. Geen zorgen, we gooien je daarbij niet in het diepe, en je hoeft zelfs niet eens een financiële kenner te zijn om er mee te werken. Aan alles is gedacht.

Workshops & Trainingen
Voor je organisatie
Jullie willen zelf graag meer leren over de manier waarop jouw doelgroep kiest, leert en communiceert rondom het onderwerp ‘geld’, en wat zij verwachten van jou als organisatie. Van het gesprek over geld, tot de manier van aanspreken. Rebels en toegankelijk, ook als je zelf niet al te veel kaas hebt gegeten van geld.
VOORBEELD: MONEY & GEN Z, MONEY & MILLENIALS
Voor je doelgroep
Je wilt je doelgroep inspireren of concrete handvatten aanreiken om aan de slag te gaan met het thema ‘geld’ en/of financiële gezondheid’. Niet per se omdat er problemen zijn (al kan dat ook), maar juist omdat je hen het beste gunt op dit gebied. Niet saai, maar lekker rebels. Inhoud met een knipoog.
VOORBEELD: FINANCIEEL DETOXEN (MET SAPJE, OF JUIST EEN KROKET), TALKING MONEY WITH YOUR HONEY.
Projecten
Je kunt ons ook vragen om mee te denken in (een deel van) jouw project, of de uitvoering ervan bij ons leggen. Mits het past bij MoneyRebels natuurlijk, want dat is waar onze kracht ligt. Wij werken regelmatig samen in projecten met andere initiatieven, fondsen, gemeentes en/of bedrijven, om de krachten te bundelen en concrete handvatten aan te kunnen reiken voor specifieke vraagstellingen, doelgroepen of mogelijkheden.
Onze maatschappelijke projecten zijn vaak gebaseerd op een verzoek vanuit de maatschappij en/of subsidieverstrekker. Bij in-house projecten focussen we ons op de vraag van een opdrachtgever.

